در طی چند سال اخیر و با راه اندازی فازهای مختلف شهر جدید پردیس،
شاهد نوسان و اختلالات هفتگی برق بخصوص در فصلهای سرد سال هستیم.
کاهش و افزایش مخرب ولتاژ باعث ایجاد خسارت به دستگاه ها و لوازم الکتریکی و الکترونیکی در فاز8 شده است.
با توجه به شکایت و نارضایتی همشهریان گرامی از این بابت و بارها مراجعات حضوری و تماس های تلفنی با مسئولین گرامی از جمله اداره برق پردیس و فرمانداری محترم، این مسئله رفع نشده و با افزایش جمعیت فاز8 از یک سو و افزایش مصرف در گرمای تابستان و در طول زمستان با این معضل روبرو هستیم.
📌 با چندین بار مراجعه به شرکت برق پردیس واقع در خیابان فروردین جنوبی در نزدیکی شرکت عمران و حل نشدن این موضوع و عدم اهتمام مسئولین محلی، به شرکت توانیر تهران مراجعه نموده و ضمن انشای مشکل و درخواست خود در اواخر سال گذشته با ذکر قطعی های مکرر و وارد شدن خسارت به شهروندان فاز8 پردیس، طلب پرداخت خسارات وارد آمده از جمله سوختن لوازمی از جمله یخچال و جاروبرقی نمودم. که شماره نامه ثبت شده نیز در تصویر مشاهده میکنید.
گرچه مسئول موردنظر درباره تغییر آیین نامه و عدم پرداخت خسارت درابن باره شد اما با پیگیری و مکاتبات با شرکت برق پردیس تعداد قطعی و نوسانات برق کمتر شد.
لذا از همشهریان گرامی میخواهم ضمن ارسال ایمیل فاکتور تعمیرات وسایل برقی به همراه اسکن صفحه اول سند5برگی و کارت ملی مالک به شرکت توانیر و یا دریافت وقت قبلی و مراجعه حضوری به شرکت توانیر (ترجیحا بصورت جمعی) بدنبال مطالبه خسارات وارده به تجهیزات برقی منزل خود باشند تا دستگاههای مربوطه برای سال جدید چاره ای بیاندیشند.
جهت پرداخت خسارت فاکتور تعمیر دستگاه را به همراه سند یا اجاره نامه ملکی و شناسنامه و کارت ملی مالک با خود داشته باشید.